Dovolená Nasavrky (u Chocně) - Podorlicko - den 6. - čtvrtek

12. července 2018 v 18:54
Dnes je svátek. Naplánovali jsme 55 km okruh ze Žamberka, kam se dopravíme raději autem. Na našem poli už udělali i podomítku, takže se pěkně práší a auto i kola máme pokryty silnou vrstvou prachu. Nějaká paní v Žamberku nás naviguje na směr, kterým chceme jet a od této chvíle bloudíme. Zastavujeme u nějakého statku a tam nás mladík posílá polem, lesem , loukou, až jsme asi na trase. Ale nakonec nějak bloudíme 30 km až do Vamberka. Cyklotrasy žádné. Ve Vamberku zase není žádná restaurace, kde se vaří, tak končíme v cukrárně, kde mají polívku a druhé si dáme až v Potštejně, kde jsme byli včera. Chci jít do muzea krajky - zavřeno. Chci vidět krytý dřevěný most v Pekle, ale ten je daleko zpátky, tak se dle rady prodavačky z cukrárny vydáváme zkratkou do Potštejna. Potštejn opět nezklamal - výborný oběd ve stejné restauraci a pak pivo v pivovaru. Z Potštejna máme směr hrad Litice - cesta vede hezky kolem Orlice, ale je spíš pro pěší - máme celý týden pocit, že z cyklistů si tady spíš dělají srandu. Hrad ani nevidíme, protože je už půl 6. a v 5 se tam zavírá. No, dnes je to jen o šlapání na kole - žádné poznávačky. Z Litic do Žamberka je to už jen 11 km a Jura je kvůli cyklostezkám a značení hodně na..., ale já jsem to přece neznačila! Ujeli jsme 51 km. Cestou do chaloupky jsme potkali hospodu, tak jsme tam ještě zastavili a v 8 jsme byli doma. Ve sprše jsem měla problém umýt své nohy, protože už je těžko poznat, co je špína od kola, a co modřiny. Pro mě dnes letošní CYKLOdovolená skončila. Zítra mám zcela jiné plány. Ujela jsem celkem 261 km. Taťka je spokojen, mám limit 200 km a te jsem i překročila!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.